Carhartt WIP OG Detroit Jacket (Winter) в Black/Black Stone Canvas
Изработено от тежък и издръжлив (~400 г/м²) 100% органичен памук 'Dearborn' канвас, якето Carhartt WIP OG Detroit Jacket (Winter) съчетава здравина с характерен леко избелял ефект, благодарение на тебеширената си обработка.
С мисъл за топлината якето разполага с поплинова подплата на тялото и найлонова подплата на ръкавите, осигурявайки комфорт през по-хладните дни. Рипсената горна яка добавя класическа нотка, а предното закопчаване с цип и джобът на гърдите със цип предлагат практичност. Регулируемите маншети и долна лента позволяват прецизно прилягане.
Шевовете с тройно зашиване подсилват здравината на якето, а тъкнатата Square Label на джоба на гърдите е знак за високото качество на Carhartt. Независимо дали го комбинирате в уличен стил с няколко пласта или го носите като надеждна ежедневна дреха, това яке съчетава стил и практичност без компромис.
Екологичен етикет се използва за продукти, които се произвеждат по по-екологични начини, които консумират по-малко вода, енергия и химикали. Продукти с международни сертификати като bluesign®, стандарт 100 OEKO-TEX® и MADE IN GREEN OEKO-TEX® използват този етикет.
Recycled
Рециклирано: Продуктите с този етикет се произвеждат предимно от рециклирани материали, предимно от стари отпадъци, като пластмасови бутилки и дрехи. Тези продукти имат по-малко въздействие върху околната среда поради преработката на повече отпадъчни материали, отколкото необработени материали.
Интересувате ли се как оценяваме устойчивостта във Footshop и какво правим по въпроса?
Основана от Едуин Фей през 1994 г., Carhartt Work In Progress (WIP) продължава да се развива и да разширява влиянието си в света на модата и културата от самото си създаване. Първоначално основано на здрави и издръжливи работни облекла , Carhartt WIP преосмисля тази естетика за съвременния потребител, като същевременно запазва автентичния дух на марката. Сътрудничеството с различни субкултури и артисти като Фела Кути и Underground Resistance помогна на марката Carhartt WIP да получи признание не само в модата, но и в музиката и изкуството. С мрежа от над 80 магазина за продажба на дребно в цял свят и със собствен отбор по скейт и музикален отдел, тя е доказателство за своята динамичност и способност да се адаптира към променящите се тенденции и предпочитания на потребителите. Сътрудничествата с други марки като A.P.C., Converse, Fragment Design, Junya Watanabe, Nike и Vetements показват отвореността на Carhartt WIP към нови идеи и партньорства, които обогатяват и разширяват нейния обхват.