Рекламация
Поръчката ти пристигна, но не ти харесва? Не отговаря или има нещо дефектно? Можеш да я върнеш. Просто следвай стъпките по-долу:
Условия за рекламация
- Първо прочетете следните условия за рекламация, в които ще намерите всички права и задължения на продавача и на купувача. Изчистете стоката, която искате да рекламирате.
- Опаковайте чистата стока по начин, който да я предпази от повече щети. Най-подходяща за случая е кутия (не е задължително да бъде оригиналната кутия). Към обувките добавете попълнен формуляр за рекламация, който можете да свалите ТУК:
- Изпратете опакованата стока в нашия склад.ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO) (ID 94292445)
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
бул.Васил Левски 4
7000 Русе
БългарияВажно съобщение- Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена (посочения адрес за връщане е само депо и няма да бъде приета ако я изпратите за наша сметка). Aдресът ни в Русе е само депо от което пратката трябва да стигне до склада ни в Прага. Там колегите могат да я проверят и да върнат сумата. Връщането (пътуването) може да отнеме към 14 работни дни, след които имаме до 5 работни дни да процедираме с връщането на сумата. Ако в този срок не получите имейл от нас, моля изпратете ни номера на поръчката си и номера на товарителницата от куриера и може да я проследим.
- Препоръчваме ти да изпратиш стоката с Еконт или Спиди и да запазиш бележката от куриера.
- Веднага щом получим рекламираната стока, ще Ви информираме чрез имейл. В този момент започва да тече срокът от 30 дни, в който трябва да разгледаме и преценим основанията на Вашата рекламация. В този период ще ви информираме за всички важни детайли, свързани с Вашата рекламация, чрез имейл или по телефона.
Условия за връщане
- Рекламацията трябва да бъде обявена без излишно отлагане веднага при откриването на дефект. Отлагането може да доведе до задълбочаване на дефекта и допълнително влошаване на стоката, което може да бъде причина за отхвърлянето на рекламацията.
- Гаранционният срок за стоките е 24 месеца и започва да тече от датата на получаването на стоката.
- Гаранционният срок не отговаря на този на трайността на стоките, т.е. периодът, през който, при правилно използване и грижа, стоките могат да издържат, ако се използват по предназначение и с подходяща за целта им интензивност.
- Ако, след като получи стоката, купувачът установи, че стоката не е в съответствие с поръчаната или ако стоката има дефект, той трябва незабавно да уведоми продавача по електронна поща или по телефона в рамките на 5 дни от получаването на стоката.
- Ако закупената стока има дефект, купувачът има право да рекламира този продукт.
- Под "дефект" <strong>се има предвид промяна</strong> в свойствата на стоката, причинена от използването на неподходящ материал или материал с лошо качество, неспазване на производствената технология или неподходящо решение в процеса на конструкция.
- Под "дефект" <strong>не се има предвид промяна</strong> в свойствата на стоката, произтичаща от износване, злоупотреба, неадекватна или неправилна поддръжка, поради естествени промени в материалите, от които се произвеждат стоките, или щети от страна на потребителя или трето лице, или друга неправилна намеса.
- Рекламацията се счита за правилно извършена, ако рекламираната стока е цяла и не нарушава общите хигиенни условия. Клиентът е длъжен да предаде рекламираните стоки изцяло чисти. Фирмата Queens s.r.o, която управлява онлайн магазина www.iqueens.bg/bg, има право да откаже приемането на стоките, които не отговарят на горепосочените общи хигиенни условия.
- Рекламацията (включително и премахването на дефектите) ще бъде приключена без излишно отлагане, не по-късно от 30 дни от датата на рекламирането. Отговорен служител може, в обосновани случаи, да удължи този срок.
- Клиентът подава заявка за рекламация, изпращайки обратно стоката заедно с попълнен формуляр и копие от документ за покупка на стока (фактура) на адрес:ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO) (ID 94292445)
Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА
бул.Васил Левски 4
7000 Русе
България