Пазаруване

Връщане

Поръчката ти пристигна, но не ти харесва? Нещо не е наред? Не се притеснявай, тези неща се случват. Имаш 30 дни, за да върнеш стоката, а ние ще ти върнем парите.

Условия за връщане

  1. Постави неизползваната стока в оригиналната й кутия .
  2. Опаковайте кутията за обувки в по-голяма кутия или друг опаковъчен материал, за да не се повреди при транспортирането. Моля, не поставяйте директно тиксо върху кутията за обувки, тъй като това ще обезцени продукта.
  3. Изпратете опакованата стока в нашия склад.
    Инаут Трейд ООД | Allpacka | Frogman (ID 26534C) Queens
    бул. Липник 106
    7000 Русе
    България
    Важно съобщение
    • Уверете се, че не изпращате стоката с наложен платеж, защото няма да бъде получена (посочения адрес за връщане е само депо и няма да бъде приета ако я изпратите за наша сметка). Aдресът ни в Русе е само депо от което пратката трябва да стигне до склада ни в Прага. Там колегите могат да я проверят и да върнат сумата. Връщането (пътуването) може да отнеме към 14 работни дни, след които имаме до 5 работни дни да процедираме с връщането на сумата. Ако в този срок не получите имейл от нас, моля изпратете ни номера на поръчката си и номера на товарителницата от куриера и може да я проследим.
    • Връщането е за ваша сметка, посочения адрес за връщане е само депо и няма да бъде приета ако я изпратите за наша сметка. Моля, не носете носете пратката лично, върнете я с куриерска фирма.
    • Препоръчваме ти да изпратиш стоката с Еконт или Спиди и да запазиш бележката от куриера.
  4. Пратката пътува към 14 работни дни до нашият централен склад в Прага (през Русе). След този период, имаме до 5 работни дни да процедираме с връщането на сумата (ако поръчката е платена с наложен платеж или банков превод). Ако поръчката ви е платена с карта онлайн, възстановяването се извършва в същия ден, в който получим поръчката в централата ни в Прага (след 14 работни дни).

Условията за връщане

  • Стоката трябва да бъде върната до 30 дни от датата на направата на поръчката.
  • Стоката трябва да бъде неносена и в състояние да бъде отново продавана.
  • Стоката трябва да бъде опакована в оригиналната и кутия, която да е неповредена (напр. от лепенка).
  • Стоката не трябва да бъде по никакъв начин повредена или увредена от твоя страна.

Нашият съвет

Препоръчваме ти да застраховаш пакета на цената на стоката при доставчика. Ако пакетът бъде изгубен или повреден по време на доставката, ще можеш да получиш парите си обратно от избрания куриер.

Имаш ли някакви въпроси?

Тук сме за теб (in English only).